Gamle tricks

 

 

 

Duft marketing er faktisk et gammelt trick.

Ejendomsmæglere har længe brugte tricket med en tærte i ovnen eller sat en kurv at friske småkager frem på bordet umiddelbart før en fremvisning. Ligesom et hyggeligt hjem iscenesættelse, duften af ​​frisk bagte varer giver mulige købere en følelse af velvære og giver dem fornemmelsen af en idyllisk fremtid i det nye hus.

Virksomheder / forretninger der bruger dufte aktivt i deres markedsføring, oplever at lugt kan være meget mere komplekse og levere dem til et bredere publikum, og dermed give forskellige indtryk, og følelsesmæssige oplevelser. Selvfølgelig gør dufte fra bagværk det ikke alene.

I stedet er en behagelig duft forstøvet i lokalet ved hjælp af en diffuser, og spredt ud på strategiske placering i lokalerne giver kunden en dejlig oplevelse af at være kunde hos dig, og ønsker at komme tilbage.

Med brug af dufte er det vigtigt at være opmærksom på at det skal være ”lige præcis” nok til at udløse en stemning, men ikke for meget så det irritere kundens oplevelse.

Når man ønsker at bruge æteriske olier, er det meget vigtig at man tænker på kvaliteten, da der desværre findes mange dårlige/syntetiske olier på markedet, som helt sikkert vil give kunden en mindre behagelig oplevelse, og kan også uheldigvis udløse en reaktion hos f.eks allergikere.

Vi benytter os kun af 100% helt rene æteriske olier i vores sortiment.

Kontakt os endelig hvis du har lyst til at få en maskine på prøve

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *